frokenoktober

4 dagar kvar

Publicerad 2011-12-15 08:06:13 i Allmänt,

Det är så många dagar jag har på mig att fixa med julstök. För nästa vecka jobbar jag 12-21.30 varje dag. Och då kan man ju inte direkt åka hem o ställa sig o baka pepparkakor efter jobbet :P

Idag ska vi till släcktingar så barnen får leka lite med varann, imorgon tänkte jag vi skulle göra pepparkakshus.
På lördag är det kalasdags.
Och på söndag har vi nog inget inbokat vad jag vet om i alla fall :P
Men vi ska nog hinna med en del ändå.
Tyvärr får jag nog inte vara med o köpa och klä granen i år.

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2011-12-16 00:13:00

Har ni lust och tid är Fisan och du välkomna på söndag även om du inte ska köpa nått. Men smsa så jag kan fix fika till Fisan. Kram Moster Lill

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela