frokenoktober

Torsdag

Publicerad 2011-09-15 12:23:40 i Allmänt,

Hallå!
Nu är det torsdag, men det blir som fredag för Felicias dagis är stängt imorgon så vi får se om vi hittar någon film vi kan se ikväll.
Tanden sitter kvar i munnen än så länge, men vi har även upptäkt att den brevid oxå var lite lös.

Har skaffat mig ett konto på styleroom nu så följ mig gärna där. Nu är det ju dax att byta från sommar till höst, men eftersom jag inte har så många höstgrejer så letar jag för fullt på loppisar just nu :)

http://www.styleroom.se/users/frokenoktober

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-09-15 23:26:59

Kom hem till moster och se om jag har nått att avara. kan ju var så att det kan finnas saker som andra kan uppskatta mer än jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela