frokenoktober

Måndag

Publicerad 2012-08-13 09:41:47 i Allmänt,

Och idag är jag ledig har vart ledig två dagar på två veckor tror jag :P Men vi har så kul på jobbet så jag lider inte av att jobba :)
Idag ska vi in till staden och handla. Felicia behöver regnkläder som sagt va, blir mycket upprepning här :P
Sen måste vi förbi jobbet en sväng för Felicia ska få välja pärm som hon ska ha till 6-års gruppen.
 
Ikväll har jag tvättstugan vilket jag inte kunnat ha på två veckor eftersom jag jobbat och på helgerna får man bara tvätta till klockan 18 och då har jag slutat 17 :P
Sen kanske jag drar ner till gymet en sväng, saknar det faktiskt.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen så vi snart kan bege oss.
 
♥♥Lisa♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela