frokenoktober

Jaha

Publicerad 2012-01-17 22:45:50 i Allmänt,

Blogg.se app verkar inte funka så bra så får testa detta. Har lyckats få urinvägsinfektion och äter pencelin, men tabletterna gör mig illamående så har lite svårt att somna, och så har jag fått jätte konstig huvudvärk, det hugger till i ena tinningen imellanåt. Igår och idag har mina kusiner vart hos oss och det har vart jätte roligt , började nästan vänja mig med att vara 3 barns mor. Dom har ju vart så snälla :) På torsdag ska jag på anställningsinterjuv för ett jobb i affär. Är ju alltid lika pirrigt varje gång men det är bara att göra sitt bästa :) ni får hålla tummarna så får jag återkomma när jag vet mer. Nä nu får jag försöka sova, man kanske skulle ha typ någon avslappnings musik att lyssna på istället för family Guy :p God natt 

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2012-01-17 23:31:53

Tack min snälla söta syster dotter att du tar hand om dina kusiner. Ja varför inte skaffa två söta barn till lite kvickt. Då kan vi ju få känna på hur det är att vara 5 barns morsa. Ha ha ha. Spennande med jobb??? Vart då då?! Många kramar din snälla moster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela