frokenoktober

Loppis

Publicerad 2011-08-31 08:02:42 i Allmänt,

Idag ska jag sitta på loppis igen :)
Men denna gången är jag förberedd och så blir vi en stort gäng.
Mamma, jag, annelie, mormor och syrran ska sitta.
Tror det är sista gången för iår. Får hoppas på lika mycket folk som förra gången. hade inte regnet dykt upp tror jag att jag hade fått in lite mer pengar.

Vi ska till BVC idag oxå för sista gången (5 års kontroll), min lilla tjeja har blivit så stor.

Söndag

Publicerad 2011-08-28 15:15:03 i Allmänt,

Usch jag som trodde jag skulle klara mig till kvällen men nej, nu är smaken helt borta. Vi var en sväng på gistad marknad idag. Köpte två gröna växter och Felicia köpte en tröja med Rapunzel på. Nu känner jag mig rätt okey men låter jätte snorig. Tog två alvedon förut och så har jag vilat lite. Men det är så jobbigt när smaken och lukten försvinner. Hoppas på att den snart kommer tilllbax :P






Igår va vi inne i stan och kollade på raggarbilarna.
Denna körde min vän Veronica:

Sjuk?

Publicerad 2011-08-26 12:56:10 i Allmänt,

Känner mig lite slö i kroppen. Vaknade av att jag hade ont från näsan o ner i halsen, om ni fattar vad jag menar :P Men det är så pyttelite än så länge. Har tagit kan jang så hoppas det försvinner.
Idag har jag inte gjort så mycket. Rensat svamp, kollat på gnomeo o julia två ggr, en gång på svenska o en gång på engelska :P och vart i affären.

Ska snart gå o hämta Felicia och sen är det dax att tvätta kläder.

Loppis

Publicerad 2011-08-25 16:43:43 i Allmänt,







Allt detta hittade jag på mammas loppisbord :)




Behöver tips om vad man kan ha i det här fönstret. det är stort och man ser inte smågrejer för soffan går upp en bit över fönsterhyllan.

Promenad

Publicerad 2011-08-23 13:02:30 i Allmänt,

Idag tog vi en promenad och kollade lite efter höst tecken. Och så hälsade vi på Mormor Gittan & Mysan.














Tillbaka

Publicerad 2011-08-22 16:07:14 i Allmänt,

Tillbaka igen, vet inte vad jag ska skriva om riktigt men det reder väll ut sig med tiden...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela