frokenoktober

På G

Publicerad 2013-01-31 17:30:49 i

Nu är vi på G med fönstren igen. Och mamma jag o Felicia va en sväng på Ikea idag och jag köpte glas och en tavelhylla som jag har velat köpa i flera år :)

Ni

Publicerad 2013-01-31 09:54:50 i Allmänt,

 
Hej!
Tänkte om ni kanske hade några önskemål om nått jag ska kriva om eller nått ni vill se bild på eller vad som helst, kom med lite förslag.
Vet inte riktigt vad jag ska lägga ut eftersom det inte går så fort i "renoveringen".
<3

Trappen

Publicerad 2013-01-30 19:49:00 i Allmänt,

Nu efter att alla har ramlat en varsin gång i trappen ( okej jag har ramlat 2 ggr :P ) så har vi köpt steg med matta på :)
Trappen ska nog bli vit sen men det ska fixas med lite annat innan det så nu kör vi rött och svart :)
 
 

Måndag

Publicerad 2013-01-28 08:57:04 i

Igår firade min släkt ante på kvällen så det blev lite smörgåsar. Av oss fick han en logitec squeezebox och sagan om ringen extended edition på blu-ray. Idag ska jag ta det lungt. Känner att jag är en smula förkyld och trött i kroppen.

Tisdag

Publicerad 2013-01-22 21:12:16 i

Idag fick jag finbesök av en go vän :) hon sa att ja nu firar vi 20 år som vänner :) alltid roligt att träffa henne oavsett tiden som går mellan mötena. Men nu bestämde vi att vi skulle ses snart igen.
Vi va i stan idag oxå och köpte på oss både det ena och det andra. Ante fyller år på söndag så där blev det en present. Sen har Felicia en kompis som fyller snart. Både jag och Felicia hittade en varsin ny tröja. Och sen köpte Felicia en monster high docka utav sina namnsdags pengar.
Imorgon ska jag ner till loppisen och kolla om jag kan hitta något roligt. Får se om det blir en tur till någon annan loppis oxå.

Lördag

Publicerad 2013-01-19 21:53:40 i

Idag är det väldigt kallt ute och därmed väldigt kallt inne. Tror det är runt 15 minus ute. Idag har vi vart o handlat mat och lördagsgodis :) så nu behöver vi inte gå ut på hela helgen. Nu tittar vi på barnprogram och ritar. Har tänt massa ljus så det ska bli lite varmare.

Bricka

Publicerad 2013-01-17 13:27:48 i

Ställde brickan vid spisen så kanske inte allt sprider ut sig så mycket :)

Grejar

Publicerad 2013-01-16 11:36:21 i

Fixar lite hemma idag innan jobbet. Har målat lite luckor och satt upp kakeldekor(?).

En nästan vanlig man

Publicerad 2013-01-14 21:28:14 i

Idag när vi va på biblioteket kom jag på att jag inte kollat om fortsättningen på "en nästan vanlig man" & "grannen" hade dykt upp. Så då gick jag in på deras hemsida och upptäcker att den kom ut redan i september. Så gissa vad jag börja lyssna på imorgon... Jo "Återvändaren" såklart!!! :D

Födelsedagar

Publicerad 2013-01-14 21:22:19 i

Igår va vi hos min farmor som fyllde 78 år. Idag har vi bara vart hemma. Imorgon ska vi på felicias kusins kalas.

Yaaay!!!

Publicerad 2013-01-13 20:55:23 i

Fan så bra dom nya krukorna blev :) alla växter får bo i samma fönster tills det andra är klart.

Trappen

Publicerad 2013-01-10 10:37:01 i

Skulle köpt nya krukor igår på Ikea men det fanns inga jag ville ha

Sylvanien

Publicerad 2013-01-07 19:26:40 i

Idag var vi i stan för Felicia skulle få handla med sina julklappspengar. Det blev ett sylvanienhus med tillbehör. 2 st xia xia, bebis zhuzhu, klänningar till sina nallar, little petshop figurer och 2 st nds spel.
Vi försökte få henne att köpa ett ds3 XL istället. Men det gick inte att övertala henne. Hon sa att hon skulle önska sig det i födelsedagspresent istället :p
Så då vet vi vad vi får köpa när hon fyller år.
Imorgon är jag ledig och har huset för mig själv i 3 timmar. Undrar vad man ska hitta på då?

Gelarti

Publicerad 2013-01-05 21:51:43 i

Idag köpte jag nya klistermärken och färger till Felicia. Gelarti heter det och hon tycker det är jätteroligt.

Lördag

Publicerad 2013-01-05 17:50:15 i Allmänt,

Hej!
Har försökt blogga från mobilen men det har inte gått så bra.
 
Får se om jag lyckas lägga ut bilder snart :P
 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela