frokenoktober

Kaos

Publicerad 2012-06-25 11:10:15 i Allmänt,

Sitter och ska betala räkningar och så går det inte att komma in på swedbank...

träning

Publicerad 2012-06-23 14:44:20 i Allmänt,

Funderar på att dra ner till gymmet idag. Har inte vart nere på en månad tror jag.
Är lite sugen på friskis ute på måndag. Får se vad det är för väder :P

En vecka kvar tills vi åker till liseberg, jag syrran o Felicia. Sen blir det en sväng ner till ullared oxå eftersom vi redan är där nere o snurrar :P

Loppis

Publicerad 2012-06-19 14:43:04 i Allmänt,

Idag bestämde jag mig för att stå på loppis här i närheten. Tyvärr var vi bara 5 bord och det kom knappt något folk. Fick ihop 182:- om man räknar bort bordet som kostade 100:-
Förra veckan när jag åkte förbi var det mer bord och folk, så det va lite synd.
Vi får se om det blir loppis någon annan stanns i sommar. Nu är allt ordningplockat ialla fall.

Godis

Publicerad 2012-06-16 21:31:01 i Allmänt,

Usch vad tjockmätt jag är :p alla andra ville ju ha chips här hemma så då föll jag för grupptrycket, har ätit två stora nävar och nu mår jag bara illa. Ska inte äta godis min mage tål det inte. Får bli glass istället i sommar. Skulle tagit en piggelin som jag tänkt från början.

Imorgon är det jobb igen. Idag gick det bra, tråkigt bara när kunder kommer in i frågar efter leksaker som vi inte har, o ändå är vi så stor butik.

Funderar på att läsa sista boken i twiligh, vi såg sista filmen idag men man vill gärna veta vad som händer, men då kanske man förstör filmen om man redan vet vad som händer... Ja jag vet inte får fundera ett tag till.

Snart dags att sova!

Onsdag

Publicerad 2012-06-13 22:41:20 i Allmänt,

Hallå där!
Idag är det fredag för mig, är ledig i två dagar och jobbar på lördag. Så imorgon ska vi in till stan och köpa lite presenter :) vill gärna köpa nått nytt att ha på mig när vi ska på avslutningsfirande. Får se om jag hittar nått.

Nu ska jag sova, go natt!

Tisdag

Publicerad 2012-06-12 22:27:33 i Allmänt,

Ligger o kollar på dödlig fångst. Borde väll sova, ska jobba imorgon 10-20. Måste upp o duscha och lämna barn på dagis så det blir nog uppstigning vid 6 tiden skulle jag tro. Vill gå o sola solarie innan dom hinner stänga för sommaren. För man blir inte brun av att jobba i butik iallafall :p
Nähä dags att sova!

Tisdag

Publicerad 2012-06-12 07:52:39 i Allmänt,

Dax att jobba idag igen.

Skolavslutningar i veckan, se om man kan fira någon eller om jag jobbar. Har redan förberätt avslutningspresenter iallafall :)

Lördag

Publicerad 2012-06-09 10:37:54 i Allmänt,

Uff... Magen har inte blivit bättre. Misstänker magkatarr, Antes pappa skulle in till stan idag så han skulle köpa medicin till mig så jag kan bli bra tills jag ska jobba på måndag.

Cirkus

Publicerad 2012-06-08 22:21:38 i Allmänt,

Det är tur att Felicia har en så snäll moster som går på cirkus med henne när mamman ligger hemma och är sjuk :D

Fredag

Publicerad 2012-06-08 10:21:11 i Allmänt,

Usch magen känns värre idag än igår, bara jag rör mig börjar det göra ont. Ska duscha och sen tänkte jag att vi skulle åka bort till mamma så jag får vara ute lite. Tur att jag är ledig i helgen så jag får vila upp mig ordentligt.
På måndag kommer det gubbar hem till oss som ska byta våra fönster :) våra persienner har vart trasiga så länge så det ska bli skönt och få nya :)

Onsdag

Publicerad 2012-06-06 19:44:46 i Allmänt,

Trevlig nationaldag på er, eller vad säger man? Själv har jag legat nerbäddad hela dagen, ja nu är det min tur att vara magsjuk. Har även fått tidernas migrän så har bara legat o sovit hela dagen. Felicia har vart med sin mormor o morfar på Kolmården idag, hon ska även sova där, skönt att ha nära o kära att vända sig till :D

Söndag

Publicerad 2012-06-03 21:23:35 i Allmänt,

Felicia har inte kräkts något mer idag. Imorgon ska jag jobba igen men till klockan 14. Skönt och sluta lite tidigare ibland :)

Sjukt

Publicerad 2012-06-02 20:55:10 i Allmänt,

Felicia har blivit sjuk, magsjuk. Alltid lika tråkigt. Men det tråkigaste är att jag jobbar imorgon och inte kan vara hemma o ta hand om min älskling. Men Ante är ju hemma och kan ta hand om henne :) bara inte jag blir dålig på jobbet *blä*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela