frokenoktober

Spraytan

Publicerad 2011-10-25 10:32:32 i Allmänt,

Satt o tänkte på spraytan, kanske va nått man skulle prova. Visst inget om det så började googla. Hitta en sida där det stod Spray Tan ( helkropp ) 240 kr. Jaha tänkte jag 240 för o vara brun en månad, det lät ju inte så farligt trodde det skulle kosta mer. Men sen skrollade jag ner och upptäckte att det håller bara i 10 dagar högst, så nej det blir ingen spraytan. Men vill ju gärna vara brun på vintern :P

Duktig

Publicerad 2011-10-16 21:51:44 i Allmänt,


Ville bara skriva att jag är så solt över min dotter som är så duktig på att ta sin medecin, hon klagar aldrig hon bara tar den och sen är det inte mer med det :)

Vänstra tanden är lite lösare nu så den åker nog först :)



Duktig

Publicerad 2011-10-16 21:51:03 i Allmänt,


Ville bara skriva att jag är så solt över min dotter som är så duktig på att ta sin medecin, hon klagar aldrig hon bara tar den och sen är det inte mer med det :)

Vänstra tanden är lite lösare nu så den åker nog först :)



Träning + ljudbok

Publicerad 2011-10-14 21:18:49 i Allmänt,


Imorgon blir det träning kl 11.00 Afro. Hoppas jag kommer ihåg att åka dit, brukar bli hämtad av syrran men hon jobbar ju imorgon :P

Lyssnar på tyskungen på ljudbok, har snart lyssnat klart. Kan rekomendera alla böcker av camilla läckberg :) Efter denna blir det sjöjungfrun, har läst den förut men kommer bara ihåg att den handlade om en författare...


Har även hört att "flickan med snö i håret" ska vara bra, har inte lyssnat på den än så får väll återkomma om den :)




Fredag

Publicerad 2011-10-14 14:04:13 i Allmänt,

Idag har vi tagit en lång promenad ( 1 timme) Ja det är långt för en som bara sitter på rumpan hemma hela dagarna :P

Har tvättstugan till 16.00 och håller på att städa idag. Det ligger grejer överallt, kan inte förstå vart alla saker hör hemma som ligger framme...

Julkalendrar

Publicerad 2011-10-10 14:57:02 i Allmänt,

Är ni sugna att kolla på en julkalender fast ni inte har någon dvd hemma så kan jag rekomendera julensman på Youtube :P

Måndag

Publicerad 2011-10-10 13:29:45 i Allmänt,

Idag har vi köpt fiskar till Felicias akvarium.
Medans dom var nere och kollade fiskar gick jag till BR leksaker, dom hade sänkt en leksak som Felicia önskar sig i julklapp från 599:- till 249:- och då är det lika bra att passa på :)
 

Söndag

Publicerad 2011-10-02 08:09:57 i Allmänt,

Igår va vi i söderköping och åkte runt på olika loppisar, jag hittade en klänning en blus och en jacka. Hittade även en fin vas :) Jag som aldrig burkar hitta nått. Felicia hittade massa leksaker och pappa hitta lite allt möljligt. Medans jag stod o letade bland kläderna så gick Felicia o pappa till cafét där pappa drack kaffe och Felicia tog lotter. Hon tog 10 lotter och vann på 2 utav dom. Hon har alltid sån tur min tjeja. Två stora gosedjur blev det. Ett hjärta och en Tiger :) Vi träffade även kusinerna, faster och farmor eftersom dom bor där omkring. Idag ska vi till kolmården!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela