frokenoktober

Coop

Publicerad 2012-03-30 11:30:29 i Allmänt,

Imorgon stänger en av våra butiker så va bara tvungen att gå ner o kolla hur det såg ut.

Trollspö

Publicerad 2012-03-22 20:07:00 i Allmänt,

Planerar att felicia och hennes kompisar ska få göra trollspön när hon har kalas. Har klippt ut lite stjärnor av kartong. Sen ska det på en blom pinne. Sen får dom kladda och måla o klistra själva.

Fredag

Publicerad 2012-03-09 17:14:21 i Allmänt,

Idag är jag nästintill bra, är lite snorig och rösten låter lite märklig men känner mig inte trött i kroppen längre. Skönt o kunna fredagsstäda. Felicia undrade just vart disken tagit vägen :p ikväll ska vi äta pizza och kolla på savannens hjältar :)

Torsdag

Publicerad 2012-03-08 09:36:26 i Allmänt,

Idag har Felicia en rolig dag, nu är hon på dagis där dom har leksaksdag. Hon tog med sig gosedjuret hon vann när vi var på busfabriken. Och i eftermiddag är det dags för dans. Själv ligger jag hemma med förkylning, smaken börjar komma tillbaka :)

Onsdag

Publicerad 2012-03-07 10:21:27 i Allmänt,

Idag vaknade jag upp utan smak och lukt. Får se om den kommer tillbax till kvällen, funderar på att köpa kanyang (?) för det brukar funka bra.

Måndag

Publicerad 2012-03-05 21:02:32 i Allmänt,

Igår firade vi antes pappa som fyllt år. Alltid lika trevligt att träfa folk tycker jag.
Har tänat afro idag men har fått ont i halsen, så hoppar nog afron imorgon om det inte försvunnit.
Lite synd o bli sjuk när man bara har 16 dagar kvar på träningskortet.
Men vi får se, ska söka jobb imorgon. Hoppas jag får det så jag kan börja träna igen :P

Imorgon kommer kusinerna hit. Emil ska få sin present som har inte fått än pga sjukdomar. Han fyllde 18 feb.
Kanske tar en promenad på förmiddagen.

Kolmården

Publicerad 2012-03-02 21:36:56 i Allmänt,

Idag va vi på Kolmården och vi gick upp 06:20 imorse så nu ska det bli skönt att sova :) god natt

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela