frokenoktober

Lördagsmys

Publicerad 2013-02-23 19:49:22 i

Nu har Ante fått feber, så Felicia och jag håller oss här nere. Var med på en tävling på Shell och vann en gratis hyrfilm så Felicia fick välja :) sitter och tittar på den och väntar på mello. Tror Ulrik och rapparen går vidare till final :p

Torsdag

Publicerad 2013-02-21 09:02:42 i

Jobbar mycket nu så hinner inte uppdatera så mycket här. Ante har fixat lite i vardagsrummet. Hängt upp en hylla och sakerna på den, vad han kan :)
Idag börjar jag lite senare så vi kollar på monster high och Felicia gör pärlplattor.

Kalas

Publicerad 2013-02-17 20:25:52 i

Idag firade vi kusinen som fyller 12 imorgon.

Söndag

Publicerad 2013-02-17 10:22:34 i

Idag ska vi på kalas.
Igår köpte jag en ny tröja på loppis. Och så har jag fått sockar av syster :) dagens mat blir spaghetti och köttfärssås.

Datahörna

Publicerad 2013-02-16 21:43:00 i

Idag fixade vi en datahörna i felicias rum, kom på att vi hade en bärbar som bara låg o skräpa :)

Torsdag

Publicerad 2013-02-14 22:25:32 i

Idag har jag pysslat lite hemma och jobbat. Får se hur mycket av detta jag hinner göra imorgon. Men tänkte sköta om bilen, fylla på det ena och det andra. Pumpa däcken. Fixa klädställningen i felicias rum och ta ut garderoberna därifrån. Tvätta kläder. Handla. Göra tacos. Sätta upp stjärnor i taket i felicias rum. Tror inte det va något jag glömt. Tiden får utvisa vad jag hann med :) bildbevis imorgon då!!
Gonatt!!

Hemma

Publicerad 2013-02-12 12:28:11 i

Idag har vi bara vart hemma. Kollar på film och städar lite. Får se om det blir någon semla lite senare :)
Love this cat too :)

Röjar Ralf

Publicerad 2013-02-10 18:43:51 i

Idag var vi på bio och kollade på röjar Ralf. Bra film, Felicia vill köpa den när den kommer ut på DVD.

En sväng på stan

Publicerad 2013-02-06 20:39:58 i

Nu har vi shoppat lite. Hittade oilgrejen och det står 2 ggr om dagen i minst 3 mån. Den verkar dryg iallafall. Men jag kör på så får vi se, säger som en vän till mig sa: det kan inte bli värre iallafall :)
Födelsedagspresenter inhandlade och Felicia hittade en ny skjorta, det jag ville köpa hittade jag inte.
När vi kom hem så spacklade Ante fönstren och nu har han hunnit med att måla 2 st. Har inte hunnit ta kort på det målade.

Testa

Publicerad 2013-02-05 21:17:25 i

Ska se om jag hittar denna imorgon när vi ska gå på stan och då ska jag köpa den och testa.

Tuschrace

Publicerad 2013-02-05 12:17:13 i Allmänt,

Idag har felicia visat mig hur man gör tuschrace.
Först tar man kaffefilter och klipper i remsor. 
Sen målar man ett streck på en sidan av remsorna.
Doppar ner kanten på remsan i vatten och sedan suger kaffefiltret upp vattnet och får färgen att sprida sig. Den färgen som når anda sidan av kaffefiltersremsan har vunnit.

Systrami

Publicerad 2013-02-03 20:51:20 i

Idag fick syrran plocka mina ögonbryn, det va på tiden. Det till höger är plockat inte det till vänster. Tur jag har dig syster :)

Spännande morgon

Publicerad 2013-02-03 13:21:06 i

Imorse skulle vi använda äggtimer grejen som Ante fick i födelsedagspresent och alla va spända på vad som skulle hända med den :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela