frokenoktober

Onsdag

Publicerad 2012-02-29 09:40:31 i Allmänt,

Idag ska Felicia klippa håret. Sen åker vi mot stan, vi har inte vart där på ett tag och vi har lite saker vi "behöver" handla :P

Tisdag

Publicerad 2012-02-28 08:53:36 i Allmänt,

Sitter o kollar på big brother. Tänkte gå en promenad idag, och så är det afro ikväll.

Muffins

Publicerad 2012-02-27 16:16:36 i Allmänt,

Idag hittade jag en ny förpackning med glutenfri muffinsmix på Ica och då måste man ju bara testa. Dom blev goda :) inte torra heller.

Lördag

Publicerad 2012-02-25 12:46:37 i Allmänt,

Det blev inte Kolmården idag, det blåste lite för mycket. Vi gick på loppis istället. Hittade denna väska för 20:- brukar bara köpa svarta väskor men tänkte testa med denna eftersom den inte kosta mycket.

Fredag

Publicerad 2012-02-24 09:16:48 i Allmänt,

Idag ska vi handla tacos grejer, Felicia får cykla och jag går.
Tänkte vi skulle åka till kolmården imorgon, men vi vet inte om vi har någon bil än.
På söndag ska vi till Linköping och sen på kalas.

Dörrar

Publicerad 2012-02-21 10:55:12 i Allmänt,

Vår förening har inlett ett projekt, nämligen att byta alla dörrar och fönster i alla lägenheter och trapphus. Nu har dom bytt våran entrédörr.

Före till vänster och efter till höger.

Usch

Publicerad 2012-02-20 19:36:36 i Allmänt,

Felicia är fortfarande sjuk, vi är inne på 3dje dagen. Jag va o tränade idag , får se om jag tränar imorgon.

Tillbaka

Publicerad 2012-02-19 16:39:27 i Allmänt,


Vi har haft magsjuka hemma denna helg, det är Felicia som vart sjuk.
Men idag har hon ritat och spelat ps3 lite så det känns skönt att hon börjar komma tillbaka.
Så vi har inte gjort mycket i helgen :P

Ny vecka i morgon och då ska jag börja träna igen för nu är jag frisk från min förkylning.
Men har bara kort till 21 mars sen får jag börja gå promenader eller nått?
Tänkte nog börja friskis till hösten.
Friskis ett halvår: 500:-
Gymet ett halvår: 3000 :-
Friskis 1 år: 900:-
Gymet 1 år: 4068 :-

Mjaaa..

Har sökt lite jobb i veckan oxå får se om någon hör av sig.

Träning

Publicerad 2012-02-15 14:32:41 i Allmänt,

Va svårt det ska vara, känner mig lite förkyld och det blir varken bättre eller sämre... Vill ju träna men vill inte bli mer sjuk. Kanske ska testa att träna på torsdag, får se hur jag gör.

Minijulafton?

Publicerad 2012-02-13 15:02:12 i Allmänt,

Idag tog jag fram två av Felicias lådor som hon har leksaker i. Hon brukar inte dra fram lådorna själv så hon blir jätteglad så fort hon hittar nått hon inte sätt på länge. Ungefär som när hon får julklappar. *- Wow! Kolla här mamma vad jag hittade,och den här oxå den har jag inte sätt på lääääänge.* Nu ligger hon på golvet och leker med sina littlest pet shop och disney figurer :)

Bio

Publicerad 2012-02-11 18:31:28 i Allmänt,

Idag var vi på bio och såg lillefe (?) och den lilla enhörningen

Skor

Publicerad 2012-02-10 10:52:59 i Allmänt,

Vill köpa nya vårskor nu när det inte blev nya vinterskor, vill gärna ha sånna här skor men kan inte gå i klackar :P Kanske är dags att lära sig :)

Torsdag

Publicerad 2012-02-09 08:56:53 i Allmänt,

Här ligger jag o läser, har snart läst ut Elsas mode. Idag har jag tvättstugan. Och ikväll blir det zumba.

Tisdag

Publicerad 2012-02-07 10:26:17 i Allmänt,

Usch idag blir det ingen träning. Har lite yrsel idag så det är tur att jag hade lite inspelat att titta på, sen får vi se om jag kan läsa lite i min bok. Jätte sugen på grillad hamburgare idag, men inte så lätt o grilla mitt i vintern :p

Disney on ice

Publicerad 2012-02-05 19:48:07 i Allmänt,

Idag var vi o såg disney on ice för första gången, Felicia tyckte det va jätte bra och ville åka tillbaka redan imorgon :) Jag tyckte också det va bra. Vi vill gärna åka tillbaka nästa år men då ska vi sattsa på platser lite längre ner. Denna gången var bara en provgång :) Men vi såg ju bra från våra platser.

  
  
(klicka på bilderna för o se dem större)
Fler bilder dycker upp HÄR imorgon

Ljushållare

Publicerad 2012-02-04 21:19:11 i Allmänt,

Fick hem en ljushållare som jag beställde när jag va hos en vän på ljusparty för ett tag sen och blev glatt överraskad :) den va större och finare än va den såg ut att vara i tidningen och Felicia blev väldigt nöjd , så nu står den och lyser i hennes rum med ett jordgubb/rabarber ljus i :)

Torsdag

Publicerad 2012-02-02 15:21:02 i Allmänt,

Idag ska Felicia på dans för första gången sen får vi se om hon vill fortsätta. Efter det ska jag gå på zumba.

Idag har jag frostat av frysen och städat ur kylskåpet :)

Onsdag kväll

Publicerad 2012-02-01 21:43:33 i Allmänt,

Idag fixade vi naglarna. Felicia hjälpte mig städa toaletten, men när jag skulle börja med handfatet så tog hon över :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela