frokenoktober

Nu blev det kväller

Publicerad 2012-07-31 21:32:20 i

Oj så mycket det blev till kvällsmat idag, men det är jag värd. Har fyllt minst 100 väskor med papper idag på jobbet. Imorgon blir det jobb igen så snart ska vi gå o sova. Felicia ska gå första dagen på förskolan imorgon, nya fröknar nya lokaler nya kompisar, men det fixar hon. Hon är så framåt min lilla tjej :)

Måndag

Publicerad 2012-07-30 22:41:43 i

Att jag har så svårt att lägga ifrån mig telefonen. Det va lugnt på jobbet idag. Lagom mycket att göra :)

Söndag

Publicerad 2012-07-29 22:25:49 i

Dags att sova. Jobbade igår och idag, ska hoppa in och jobba för en som är sjuk imorgon och sen blir det jobb på tisdag oxå :) känns skönt o få lite timmar. Har inte gjort nått speciellt hemma idag. Var o handlade, lagade mat, diskade och städade badrummet. Har även hunnit med att lyssna lite på ljudbok idag, tycker det är skönt att stänga av omvärlden och gå o städa lite i min egna lilla värld :) just nu lyssnar jag på Viveca sten - i natt är du död. Innan den lyssnade jag på Viveca sten - i stundens hetta. Brukar bli att jag lyssnar på böcker i fel ordning för den nyaste verkar bäst :p Annars kan jag ju tipsa er om att det är lagerrensning på jobbet nu så vi har upp till 50% på massor av leksaker. Jag har redan köpt 3 julklappar till Felicia :D

Torsdag

Publicerad 2012-07-26 22:14:51 i

Så trött jag blir på mig själv, va inte nere o tränade idag. Får ta Felicia på cykeln och gå ett varv imorgon.

Torsdag

Publicerad 2012-07-26 22:14:36 i

Så trött jag blir på mig själv, va inte nere o tränade idag. Får ta Felicia på cykeln och gå ett varv imorgon.

Onsdag

Publicerad 2012-07-25 20:22:51 i

Imorgon ska jag ta mig tusan ner o träna!!!! Har fått ha låtsastatueringar på mig på jobbet för o visa upp dom och blir lite sugen på att göra en äkta ;p

Tisdag

Publicerad 2012-07-24 22:59:30 i

Idag har jag jobbat hela dagen 10-20.15. Var o handlade och tog in syrrans ena katt. Den andra kom inte hur mycket jag än ropade. Nu ska jag sova för vi ska gå på rejmyre marknad imorgon :)

Ernst

Publicerad 2012-07-20 18:00:05 i Allmänt,

Tittade på Ernst idag och blev inspirerad, så gick ut o täljde till en pinne som jag hängde upp hushållsrullen med :)
 
Sen tog jag lite blad o satte i en vas. Har även diskat ur två plåtburkar som står på tork, dom kan man ha pennor o saxar i :D
 
 
 

Torsdag

Publicerad 2012-07-19 19:54:50 i

Idag har vi inte gjort mycket. Men vi va och handlade alla tre :) det händer inte ofta. Vi ska se Arn nu tänkte vi.

Kolmården

Publicerad 2012-07-18 08:52:31 i

Skrev detta igårkväll men det blev visst inte piblicerat, men här kommer det!

Idag va vi på Kolmården igen :p har man årskort så har man :D Vi va med Veronica o barnen. Det va fint väder men mycket folk. Jag tycker det är lika roligt varje gång :)

Tränade lite hemma igår och har faktiskt träningsverk i magen och armarna, nös nyss och det kändes kan man säga haha. Behöver ta mig ner till gymet igen och börja med den vanliga träningen. Orkade knappt 30 st med 5 kg armar. Kul när passen börjar dra igång igen snart me. Tänkte ju gå på Friskis ute igår men det va skivstång och det va jag inte så sugen på. Har inget planerat i veckan, kanske blir en sväng till farmor o farfar på lördag - söndag.

 

Kolmården

Publicerad 2012-07-12 14:15:00 i Allmänt,

Igår åkte vi till kolmården för o byta en klänning som mamma o pappa köpt till Felicia när dom var där dagen innan. Men vi blev kvar där och lekte, red kamel, åt mat och kollade på fågelvisningen.
 
 

Ikea

Publicerad 2012-07-12 11:03:31 i Allmänt,

Var på ikea i veckan när det va så tråkigt väder. Hittade billiga gardiner :)
 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela