frokenoktober

God jul

Publicerad 2011-12-24 19:17:45 i Allmänt,

Idag har vi firat jul med våra familjer, fick en stekpanna som jag önskade mig. Har inte önskat mig något annat.

Satt o kolla på ams hemsida och där söker dom snöskottare, funderar på vart den behöver skottas :P

Imorgon bilr det lite mer julfirande ute i skärkind, och på måndag ska vi fira lite i bottna.

Lördag

Publicerad 2011-12-17 09:28:35 i Allmänt,


Igår va vi hos syster och hjälpte till att laga mat som hon ska bjuda på idag :)
Vi gjorde peparkakshus, men i år gick et inte så bra :P Förra året blev dom jätte fina i år vet jag inte vad som hände :) Men det är roligt att göra ändå.


2010


2011


4 dagar kvar

Publicerad 2011-12-15 08:06:13 i Allmänt,

Det är så många dagar jag har på mig att fixa med julstök. För nästa vecka jobbar jag 12-21.30 varje dag. Och då kan man ju inte direkt åka hem o ställa sig o baka pepparkakor efter jobbet :P

Idag ska vi till släcktingar så barnen får leka lite med varann, imorgon tänkte jag vi skulle göra pepparkakshus.
På lördag är det kalasdags.
Och på söndag har vi nog inget inbokat vad jag vet om i alla fall :P
Men vi ska nog hinna med en del ändå.
Tyvärr får jag nog inte vara med o köpa och klä granen i år.

Lucia

Publicerad 2011-12-14 16:00:42 i Allmänt,

Idag ska vi på dagis lucia :) Är glad att vi får gå o titta, för det är många vänner som inte får se sina barn
lussa :(

Måndag

Publicerad 2011-12-12 17:15:19 i Allmänt,

Har jobbat hela helgen så idag när ja vakna var jag lite trött :P
Nu är det 7 dagar kvar innan jag ska jobba nästa gång, lite synd att det inte blev mer dagar.

Men imorgon ska jag in till jobbet och köpa dom sista julklapparna.

Onsdag

Publicerad 2011-12-07 08:34:52 i Allmänt,

Idag ska vi till Stan o shoppa julklappar och födelsedagspresenter.
Tror jag vet vad jag ska köpa till kusinerna.

Ikväll blir det afro, och imorgon missar vi zumban för vi ska fira Anna.
Men nästa vecka blir det nog både zumba och afro :)

Måndag

Publicerad 2011-12-05 10:21:51 i Allmänt,

Idag känns det som att alla saker man tar sig för kommer att ta jätte lång tid, en segdag.
Saker som vi tänkt göra idag:

* Maränger
* Ischoklad
* Byta sängkläder
* Leta efter julsaker i källaren
* Tvätta

Fredag

Publicerad 2011-12-02 09:33:08 i Allmänt,

Idag ska jag jobba 12.00-20.30. Känns lite märkligt att jobba lite då och då, det är mer en en månad sen som jag stod i kassan så allt det har jag typ glömt. Vi får se vad jag får göra när jag kommer dit.

Imorgon ska vi iväg till Villa Fridhem och äta julbord. Vi var där förra året oxå och det va jätte mysigt, hoppas bara dom har nått Felicia kan syselsätta sig med medans vi vuxna sitter o äter. Vet inte om dom skulle ha ett lekrum öppet i år oxå. Hon har ju iallafall sina "kusiner" hon kan leka med :)











Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela