frokenoktober

Jobb, jobb, jobb

Publicerad 2012-05-30 20:02:39 i Allmänt,

Just nu är det en del jobb :D

26 Lördag: jobb
27 Söndag: jobb
28 Måndag: jobb
29 Tisdag: ledig
30 Onsdag: jobb
31 Torsdag: jobb
1 Fredag: ledig
2 Lördag: jobb
3 Söndag: jobb

Lördag

Publicerad 2012-05-26 21:49:14 i Allmänt,

Sitter o kollar på Eurovision, får se hur länge jag orkar hålla mig vaken. Vet inte hur många som är med o tävlar? Idag har jag jobbat, ska jobba imorgon också. Vi har poolhelg och säljer pooler med 25% rabatt så det är mycket folk, men då går tiden snabbt.

Torsdag

Publicerad 2012-05-24 13:04:38 i Allmänt,

Idag är vi ute i det fina vädret. Är hemma och äter lite bara. Har lånat en klänning av mamma idag :P

Kväll

Publicerad 2012-05-19 21:35:27 i Allmänt,

Nu är det kväll. Vi ligger och kollar på piff o puff som går på Disney channel. Ante är iväg o fiskar. Har precis ätit fisk som han fångade i onsdags tror jag det va. Jättegod var den. Annars har vi bara vart hemma, spelat lite Uno och skylanders, lagt pussel, haft strumpkrig, gjort en the Sims familj och kollat på lilo och stitch :)

Imorgon är jag ledig men vet inte vad vi ska göra, synd att det inte är barnens dag imorgon oxå som det va idag.

Fredag

Publicerad 2012-05-18 19:45:49 i Allmänt,

Nyss hemkommen från jobbet. Köpte en liten snoocks (?) på vägen hem till en duktig tjej som tog blodprov imorse. Hon blev jätteglad och leker massor med den nu :)

Jag ska sätta mig i soffan o ta det lungt. Imorgon blir en kort jobb dag 11-15.
Skönt :)

Mat?

Publicerad 2012-05-16 11:49:48 i Allmänt,

Samma fråga varje dag... Vad ska man äta. Jag är lite sugen på potatis idag. Men Felicia äter ju bara makaroner och köttbullar...

Tisdag

Publicerad 2012-05-15 21:12:03 i Allmänt,

Idag har jag jobbat 10-18 så har inte hunnit mycket annat :p spelat lite Uno bara.

Måndag

Publicerad 2012-05-14 08:56:40 i Allmänt,

Inga måsten idag, grymt skönt!

Va o tränade igår kväll och det känns idag kan jag säga :P Vi körde lite me ben igår än vad vi brukar och har grym träningsvärk i benen idag.
Ikväll ska vi köra afro eftersom det bara är ett pass i veckan så får man köra två dagar i rad på gymmet.
Sen får det bli vila imorgon för det är ju då den riktiga träningsvärken kommer :P

Nu ska jag bort och överraska syrran med vattenmelon :)

Torsdag

Publicerad 2012-05-10 09:01:04 i Allmänt,

Vi ska strax äta frukost. Sen ska vi ta tag i Felicias rum. Hon har så mycket leksaker så det är aldrig städat , och när jag ska damsuga måste jag lägga upp allt i hennes säng.

Sen ska jag in till arbetsförmedligen en sväng på ett möte.

Ikväll blir det träning, känns som evigheter sen, fast jag tränade i måndags :P Måste börja träna tis och ons också.

Tisdag

Publicerad 2012-05-08 20:09:14 i Allmänt,

Idag va jag inne och jobbade 5 timmar på toys och det va roligt. Har även sökt jobb i en annan butik. Får se om dom hör av sig...
Man skulle ha en egen liten butik :)

Afro

Publicerad 2012-05-08 11:29:42 i Allmänt,

Igår tränade jag och syrran afro, träningsvärk i ryggen och rumpan idag. Har även träningsvärk i benen sen i söndags. :D

På lördag är det minneskosert för Bob Marley här ute hos oss men vädret ser inte så kul ut...

Naglar

Publicerad 2012-05-06 21:24:43 i Allmänt,

Gaaah!! måste fixa naglarna, tycker marble ser snyggt ut. Men jag har nog inte tålamod till det...?

Wrapp

Publicerad 2012-05-03 13:52:58 i Allmänt,

Idag använde jag ett presentkort som jag fått av syrran på wrapp ( en app )
Så fick denna helt gratis:

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela