frokenoktober

Godis

Publicerad 2012-06-16 21:31:01 i Allmänt,

Usch vad tjockmätt jag är :p alla andra ville ju ha chips här hemma så då föll jag för grupptrycket, har ätit två stora nävar och nu mår jag bara illa. Ska inte äta godis min mage tål det inte. Får bli glass istället i sommar. Skulle tagit en piggelin som jag tänkt från början.

Imorgon är det jobb igen. Idag gick det bra, tråkigt bara när kunder kommer in i frågar efter leksaker som vi inte har, o ändå är vi så stor butik.

Funderar på att läsa sista boken i twiligh, vi såg sista filmen idag men man vill gärna veta vad som händer, men då kanske man förstör filmen om man redan vet vad som händer... Ja jag vet inte får fundera ett tag till.

Snart dags att sova!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2012-06-17 11:19:45

Samma här:P Jag sa att jag inte skulle äta godis mer men igår fuska jag så det bara ryckte om det! Kunde knappt gå efter. godis är nog inte så bra:). Äter du efter en speciell diet nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela